duminică, 3 ianuarie 2010

La Multi Ani 2010!

Dragii mei fani, chiar daca nu am mai scris de ceva vreme, am vrut sa va urez si eu un sincer "La multi ani!" si sa va transmit din sufletelul meu de 4 luni ca doresc tuturor ca anul ce tocmai a inceput sa fie mai bun, mai bogat, mai fericit si mai frumos decat cel ce a trecut.

Dupa cum spunea un bun prieten de-al meu de pe la Casa Alba - "Yes, We Can!!!" - adica, exceptand faptul ca in anul de gratie 2009 am aparut eu, 2010 poate, trebuie si va fi cu siguranta un an mult mai bun.

LA MULTI ANI!
Happy New Year!

Buon Compleanno!

Feliz Cumpleaños
!
Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag!

С Днем Рождения!
生日快樂


P.S.: stati pe aproape pentru ca in urmatoarele 2-3 zile voi adauga un post nou cu retrospectiva ultimelor 4 luni in care nu am mai fost activa pe Internet si credeti-ma ca o sa aveti ce vedea, auzi, citi si mai ales comenta.

Tot ce pot sa va spun pana atunci este ca sunt foarte bine, grasuna si haioasa si deja destul de activa.

Aaaah, uitasem, si parintii mei va ureaza toate cele... numai bune sa fie!! Multumit, tati?!?... Se baga el...




Un comentariu: